FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie OGame, The Crims, Metal Damage, SOR itd. 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Taktyka na szybki przyrost punktów.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OGame, The Crims, Metal Damage, SOR itd. Strona Główna -> plemiona.pl

Siejaramen
Gość






PostWysłany: 12:54, 27 Sty 2009    Temat postu: Taktyka na szybki przyrost punktów.
 
Zdecydowałem napisać się ten poradnik z racji iż więcej grał nie będę (tzn.mam zaczęte gry na 19 i 25 świecie i na tych światach poprzestanę.Przy czytaniu ze zrozumieniem być może też uda się wam kiedyś w 17 dni zrobić ofa na poziomie 3500 toporów - 2200lk - 150 taranów + 4 szlachcice, lub mając ok 500.000pt odjechać graczowi top5 na 200,300.000pt ^-^.Postaram się przybliżyć różne ^myki^ ułatwiające grę , nawet tak nielubianemu graczowi jakim jestem ja-od razu dodam iż jest to mój styl gry ( zapewne są lepsze).
No więc zaczynamy;klikamy jakiś kierunek i już mamy wioskę , przeglądamy okolice , jeśli są choć dwie wsie opuszczone w odległości 1h - to jest super. Zaczynamy-Klikamy na piedestał, potem drewno,glinę,żelazo - kiedy piedestał już jest , klikamy na produkcje Rycka i po sześciu godzinach wysyłamy go już na pierwsza opuszczona wieś.Rycek nie ma prawa stać w wiosce nawet 30min-ciągle musi biegać - zresztą podobnie jak piki do których będziemy teraz zmierzać,więc cala sure pakujemy w ratusz na lvl 3-koszary-i już kształcimy piki ,nic innego nie budujemy,(jedynie spichlerz i zagrodę) tylko zlecamy kolejne piki(ale bez przesady też).Teraz dążymy do zwiadu(czyli budujemy pierwsze ratusz na 10lvl(ciągle farmiąc dzień i noc)koszary5lvl,kuznia5lvl i stajnie stawiamy(pamiętajmy że pików 150-180-więcej nie trzeba-badamy zwiad robimy min 5zwiadowcow i rozsyłamy po jednym zw. na opuszczone-piki farmią co zwiad znajdzie.Badamy lekka konnice(od tej pory cala sure pakujemy właśnie w lk),podnosimy ako-wcześniej stopniowo podnieśliśmy już do ok 10-6-2 - teraz podnosimy tylko żelazo do 12-14lvl oraz glinę do 10lvl-jak już podniesiemy do tego poziomu to zapominamy o czymś takim jak ako(jedynie jak już niema co robić to sobie można podnosić...)+ budujemy spichlerz, zagrodę(tu należy szczególną uwagę zwrócić , żeby nam się zagroda nie zapełniała-tzn.odpowiednio wcześniej podnosić).Zbliża się wyczekiwany moment - koniec ochrony nobów w okolicy ^-^.Mamy ok 150-180 pikinierow,ok 40-60zwiadowcow oraz 100-300lekkiej kawalerii(w zależności od ilości farm w okolicy).
Robimy wyliczankę-zostawiamy ok.2-3 wsie których nie atakujemy(kwadrat 15x15),zaznaczamy je na jakiś kolor żeby nie zapomnieć-to będą wsie dla nas jak się rozbudują.Najlepiej grac bez plemienia na początku.
W rankingu jesteśmy gdzieś top500-1000 z tym że mamy najwięcej lk na świecie.Skanujemy wszystkie wsie poniżej 100pt w kwadracie 15x15 i farmimy lk podciągając ilość skanu do 100szt.,robimy sobie kolory na mapie,podpisujemy je np.farma,topory,lk,wojo+mur itp. i przydzielamy wioski w okolicy do tych kolorów ( skan pokazuje że wieś bez woja to wklejamy do farm,w wiosce są piki to kolorujemy na topory itp.to bardzo ważne bo od teraz skanujemy okolice 3x na dzień - co dziennie dorzucając do tego ok 30-40 nowych wsi z poza sektora 15x15...)Zaczynamy produkcje toporów,mamy już lk ok.600-700, ciśniemy w ratusz(oraz jeśli się z surowcami wyrabiamy to podnosimy koszary i stajnie),przed ruszeniem w pałac powinniśmy mieś koszary na 15-16lvl oraz stajnie na 12lvl,rekrutacja musi się odbywać 24h na dobę i powinna być zlecona na ponad 20h w koszarach i stajni - non stop.Warsztat mamy na poziomie 1 - wystarczy-robimy sobie w nim ze 30-40 katapult i tarany(jak nam sura zbywa).Mamy już ratusz na 20lvl,idziemy w kuznie(mur mamy już na ok 8-10lvl(robiliśmy go jak był nadstan gliny)można go podnieść tak do 15lvl ale niekoniecznie.Robimy za to rynek na 10lvl i w zależnosci jakiej sury mamy najwięcej klikamy budowę spichlerza do min.52.000 jednostek i zagrodę(tu jest problem bo kuznia się długo buduje-robimy na zmianę - kuznia-zagroda-kuznia z tym ze sury mamy sporo bo po okolicy biega już ok 1500 lk i 1500 toporow(pików już nie mamy bo się straciły jak je na pomoc farmą wysyłaliśmy na noc-lk biega tak do 4h poza wioskę po wcześniejszym skanie,wioski opuszczone przenosimy do zakładki ^farmy^ w raportach i sobie zaznaczamy np.farma10,farma 40 itp.(oznacza to ilość lk jaka trzeba puścić by ze wsi wszystko wziązć,oczywiście na noce kiedy śpimy ,cale wojo wysyłamy na opuszczone ,oddalone o ok.4-5h,wysyłamy po 10lk ok.200atakow + topory po 100szt.Dzięki temu nie dość że nam nikt wojska nie rozwali to jeszcze na rano będziemy mieć pełno surowców.
Dobra mamy pałac,co teraz(inni już przejmują),kompletnie nic,podnosisz mur do 20lvl i oprócz tego że zagrodę na 28lvl musisz podnieść to wybijasz monet na 4-5 szlacht i potem szlachciców produkujesz,w nocy wysyłasz na najlepsza wioskę w okolicy ok10-12h drogi całego ofa + 4 szlachty(pamiętaj że to musi wejść w 1 sekundę)nie masz czym farmić przez 24h-odpoczywasz od plemion - po za tym masz ako na ok 20 lvl bo robiłeś je kiedy wybijałeś monety.
Jesteś już w jakimś Plemieniu - najlepiej z małą ilością graczy i logicznym wodzem(najlepiej jakimś wiekowym ^-^)Z sąsiadami z okolicy dogadujesz się co do pomocy def - w zamian oferujesz pomoc off (chcąc nie chcąc masz największego ofa na świecie).Przejmujesz wieś (co tu robić- off czy def??)-jak jest blisko pierwszej to def, jak daleko to off i dogadujesz się z kolejnymi sąsiadami na pomoc w razie co(schemat się powtarza - robisz skany i farmisz wszystko do okoła- aż dochodzisz do wioski nr.15-20 już będąc w top5 na 100%.W okolicy nie ma bata na Ciebie przez to że masz pełno wojska oraz znajomych na kontynencie którzy w ostatnim rozrachunku wsie oddają tobie z racji iż zawsze mogli liczyć na pomoc off i w puzniejszym etapie gry na pomoc def.Mamy te 20 wsi - powinniśmy mieć 5-7 wsi off maksymalnie z racji iż jesteśmy w top3 wypada być graczem (nie proszącym o pomoc a pomagającym-bynajmniej wg. mnie)-wciąż farmimy z tym że teraz już nie tak drobiazgowo jak na początku,wysyłamy z każdej wsi ok 4-5 ataków na dzień - powinno wystarczyć.Spokojnie przejmujemy co chcemy ,wpadają nam darmówki od graczy z którymi współpracowaliśmy i mieliśmy umowę że który pierwszy skończy to odda drugiemu wsie, tu 50k,tu 100k...mamy już ok 150-200% przewagi nad top20 ,noby zaczynają atakować- ma tyle wsi , to nie ma woja na 100%- a wojo zlecone na pare dni do przodu bo farmimy co dziennie-mamy czas siedzieć na kompie ,to robimy ich w jajo-wycofujemy wojo zostawiąjac 200pikow i mieczy - nie odbieramy pw - niech mają nadzieje że nas nie ma ^-^ reszta jest milczeniem ^-^...)Tym sposobem dochodzicie do 100 potem 150-200-250 wsi z tym ze tak od 100-150 wiosek już nie skanujemy farm,opuszczone mają 3000pt. i pełno w nich sury przynajmniej raz na dzień puszczamy całego ofa na jakieś wsie obok, jak nam się chce to można coś poskanować dla wsi def i nimi tez farmić - ale to żmudne i nudne.
Gramy interkontynentalnie.tzn.mamy wsie na paru kontynentach(czyścimy do okola spory teren i już mamy miejsce na 20-30 wsi pod def których nikt nie zaatakuje bo za daleko każdy ma , więc wojska stacjonują na froncie.Należy pamiętać o sojuszach osobistych - takie ze strategicznie położonymi graczami , o takich sojach nikt nie wie a można z takiej okolicy nawet 15-20 zagród def wyslać na front...)
OK to chyba tyle - bo nie będę pisał o atakach w jedną sekundę , szybkim farmieniu czy ubijaniu szlachty w jednej sekundzie-do tego trzeba samemu dojść.Ja się to dowiedziałem od kogoś to nie będę tego wywlekał na światło dzienne.Dodam jeszcze skreny moich ofow i defow(ale jak się je naumie robić ^-^)
Miłego czytania - na jakieś tam pytania postaram się odpowiedzieć , wiem że dużo zostało pominiętego - ale trzeba też trochę wyobrazni i planowania od siebie w to włożyć-zresztą tak dużo zostało napisane...)
serdecznie pozdrawiam wszystkich nobow z forum co się napinają - teraz może i grac się nauczą ^^ .
Szacuneczek dla Sir Mordera(12sw) oraz Szaq-tyran-atak(19sw) - których nigdy nie udało mi się przegonić mimo gry momentami na 150%...)
-grałem chyba na 14 światach ( na większości to był trening i próba opracowania perfekcyjnego startu - mam parę taktyk opracowanych - jednak ta wydaje mi się najprostsza i najefektywniejsza...inna np. gwarantuje punkciarstwo czyli topa od początku do kilku wsi - ale do tego trzeba by multi zakładać więc nie na miejscu było by ją opisywać ^^)

By CMSNero –
grający na każdym ze światów pod innym nickiem
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: 14:23, 30 Sty 2009    Temat postu:
 
Cytat:
By CMSNero –
grający na każdym ze światów pod innym nickiem

Ty glupia cioto jak dla mnie to multikonto.
Powrót do góry

Gość







PostWysłany: 23:42, 12 Mar 2009    Temat postu:
 
Anonymous napisał:
Cytat:
By CMSNero –
grający na każdym ze światów pod innym nickiem

Ty glupia cioto jak dla mnie to multikonto.


Ty głupi bananie, multikonto można mieć tylko na jednym świecie. Pierdolone dzieci neo.
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum OGame, The Crims, Metal Damage, SOR itd. Strona Główna -> plemiona.pl
Strona 1 z 1

Wyświetl posty z ostatnich:   
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Skin Created by: Sigma12
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin